Disclaimer

:: Declaration of images are the intellectual or personal property, image usage is strictly prohibited without the written consent the blog owner, Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image::

sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali

Wednesday, December 17, 2014

This week is going to be hectic!

Assalammualaikum...

Minggu ni terasa berlalu begitu pantas.
Last minute nak prepare birthday party Marissa ahad ni 
Sabtu ni ada company Annual Dinner jugak.
Gigih sangat kan nak buat jugak birthday party.
Mesti ahad tu lepak giler.


Biasanya kalau Annual dinner memang sakan sikit la nak cari baju ikut tema.
Tahun ni tema nya Tradisional.
Apa nak pakai?
Tunggu la nanti aku update share pasal dinner tu.

So far berdasarkan pengalaman aku attend dinner tiap-tiap tahun macam-macam gaya nak kena fikir
Di sebabkan aku ni pakai cermin mata
Susah bagi aku nak sesuaikan mata dengan kanta lekap
Konon nak make up cantik-cantik,bulu mata lentik tak kan nak pakai cermin mata pulak...
nak glamour jugak..hehehe
Boleh nak pakai kanta lekap tapi tak pernah ada yang serasi dengan mata.
Kalau pakai mesti tak jelas dan lama-lama migrain.
Pastu pulak pakai kasut 3 inci
Migrain..

Hahaha 
Terasa serik pun ada
So tahun ni mungkin aku lebih simple dan selesa tapi elegan.
Elegan ker ??? hehehe 

Ni gambar dinner tahun lepas.
Tiap-tiap tahun ahli commitee
Pernah dulu tema rock & roll
Sanggup free hair nak naik kan jambul dan bagi spray colour
make up tebal kalah  mak nyah
Serik betul..hahaha
lepas-lepas ni biar la pakai baju simple je
make up light2 je cukup.
tak yah gaban sangat membazir
ingat lagi aku beli baju dinner 200 lebih
kasut dinner 100
pakai sekali je..kasut tu sakit kaki aku pakai
padan muka aku..hehe
Ini semua pengajaran dan pengalaman.
Supaya kita tak membazir dan berpada-pada bila membeli




Ok lah..sampai sini dulu yer..

Salam Sayang
Sulinda



No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014