Disclaimer

:: Declaration of images are the intellectual or personal property, image usage is strictly prohibited without the written consent the blog owner, Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image::

sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali

Thursday, April 7, 2016

UMMI KEPADA DUA ORANG ANAK

Assalammualaikum wbt
Lama dah bersawang blog ni
nak menaip tu memang bercinta la kan
aku memang kagum & admire la mana-mana mommies yang rajin menaip kongsi cerita
kali ni aku gagahkan jugak la walaupun untuk bacaan sendiri
Seronok sebenarnya menaip ni
macam-macam boleh di curahkan 
Cuma jangan disalahgunakan =)
Sedar tak sedar sejak 30/11/2015 lepas aku dah Ummi beranak dua 
sebelum tu aku fikir boleh ke aku urus 2 anak..
urus sorang pun banyak tak menyempat aje huhu
lagi hormon pregnant kedua tahun lepas macam-macam sakit,muntah2,pening,loya macam-macam mood swing.
berbulan-bulan la hormon aku swing,sakit punggung jangan kata la..macam serik pregnant pon ada tau..
syukurla marissa dah besar sikit & faham keadaan ummi dia ni
















2nd daughter :
Medina Suraya
Mana dapat nama medina suraya?
Nak matching kan dengan papa nye depan huruf M punye la susah
banyak nama aku cadangkan kat seben aku sume dia tak ok
last-last aku suruh dia fikir sampai tak boleh fikir
dia suruh aku fikir & decide
Ok lah lepas timbang tara n suruh marissa sebut nama Medina Suraya sedap pulak dengar
Medina = Madinah ,
Suraya = Yang cantik
Boleh la tu kan,aku suka sgat Suraya tu dari dulu…lagi pasal nama aku Sulinda kan huhuhu
sesuai la kan nak matching2 jugak dengan ummi
Sebenarnya aku nak sangat kongsi pengalaman bersalin ritu.
So aku boleh baca balik nanti kan.
Tapi InsyaAllah ada masa aku cuba la menaip lagi
Gigih tak gigih jela kan huhu
Macam mana penerimaan Marissa kepada Medina ?
Marissa very so lovely kakak..dia sayang Medina sejak kali pertama jumpa Medina masa kat Hospital
Pernah juga test dia dengan biarkan medina sorang-sorang
Marissa menangis kemain…
Dia suka cium Medina
So far bagus la Marissa boleh terima kehadiran adik dia dengan baik
Kita tengok nanti Medina dah besar sikit macam mana kan.




Ok Sampai sini dulu ye,

Salam Sayang,
Sulinda


No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014