Disclaimer

:: Declaration of images are the intellectual or personal property, image usage is strictly prohibited without the written consent the blog owner, Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image::

sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali

Thursday, April 28, 2016

Rustic Contemporary Dining Table Ideas


Assalammualaikum w.b.t

Sekarang ni tengah mood nak ubah suai dekorasi dalaman rumah..
nak tukar langsir la...nak begitu nak begini...
Sekarang aku tengah minat dengan Meja makan design rustic contemporary
Boring dengan modern design 
Aku beralih minat design lain pulak
Tiap-tiap minggu ke hulu ke hilir mencari meja yang berkenan di hati























Bukan nak kata rajin la kan
Cuma lepas bersalin tu hormon lebih sikit
Kalau masa tengah pregnant berapa bulan tu aku moody manjang je
sakit tu sakit ni
Ujian Allah...
Asyik muntah-muntah,masuk hospital,sakit punggung la
Lain orang lain dugaan nya kan
lepas pregnant dah sihat baru mula balik aktiviti yang aku suka
Berbalik pada subjek kita..
Kalau boleh aku nak cari kerusi warna putih macam dalam gambar tu
nanti kalau dah beli dah set up cantik-cantik baru lah boleh share ye (^_^)

Salam Sayang,
Sulinda






No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014