Disclaimer

:: Declaration of images are the intellectual or personal property, image usage is strictly prohibited without the written consent the blog owner, Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image::

sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali

Tuesday, August 11, 2015

Pregnancy sickness

Assalammualaikum wbt.

Lama aku menyepi kan.
Last update blog bulan Februari .
Jangan kata blog,FB ke Instagram pun ikut mood jugak..
Fuh..memang macam-macam cerita dan dugaan.
Mostly part pregnancy sickness selama 2 bulan lebih
sejak tu hari-hari aku rasa macam tak kena je..
Muntah-muntah,sakit dada,pening,letih,asyik nak tidur aje.
Tak boleh telan makanan.tak boleh kerja..asyik MC manjang aku ni..
sampai aku rasa nak berhenti kerja 
Tapi orang suruh aku banyak bersabar..dugaan katanya..
nak senyum pun aku takde mood ..serius...
Bulan puasa ritu aku ingat kan aku tak kan boleh puasa.
sebab loya,lemah dan tak boleh lapar..
Tapi ternyata aku boleh puasa,cuma ponteng 5 hari
Itu pun sebab cirit birit gastrik.
seronok dapat berpuasa..nikmat waktu berbuka lagi-lagi dapat air katira
gheee

start je nak raya tekak aku makin berselera
Sampai la sekarang alhamdullilah selera makan dah bertambah
dah tak muntah-muntah,baby pun bergerak aktif.
Dah boleh masak dan buat kerja rumah sikit-sikit
cuma aku selalu sakit punggung kalau lama berdiri atau berjalan.
Letih tu jangan kata la..selalu malam cepat je aku masuk tidur.
Syukur suami rajin dan pandai jaga anak.
aku boleh la berehat.
Nanti macam mana la dah beranak dua
doa-doa semua dipermudahkan Amiin..

Salam Sayang,
Sulinda



No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014