Disclaimer

:: Declaration of images are the intellectual or personal property, image usage is strictly prohibited without the written consent the blog owner, Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image::

sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali

Thursday, September 20, 2018

Staycation at Impiana hotel Senai

Hai Readers

Assalammualaikum

Masa aku decide staycation kat Impiana Hotel ni masa tu pukul 8 malam
Hari sabtu..hari tu jatuh birthday husband aku
so dia ambik cuti lah hari sabtu tu
bangun pagi2 siap2 mandi kami pegi makan ikan bakar kat kampung pasir putih 
Pastu borak2 dengan husband aku...
dia cakap jom kita pergi beli khemah kt camping kat tepi pantai jom
kami dengan tak prepare apa2 redah je menonong ke Desaru
anak2 baju2 kalau jalan2 mesti aku dah stand by pakaian 3 pasang 
yelah pasal budak2 selalu cepat comot kan
husband aku cakap nanti kita belilah baju kat sana kalau basah
cewah plan baik punyaaa

so aku on the way tu sambil2 bincang lagi
decide nak stay hotel atau beli khemah je
pastu check banyak hotel full house
dasyat penangan desaru coast hotel manjang full je
sebab hotel kat desaru coast belum bukak lagi
pusing2 jugak area desaru coast tu
tapi masa tu malas nak singgah
last2 kami parking depan pantai
tak lama kemudian hujan turun selebat lebat nya huhuhu

Dalam kereta tu kami duk cari hotel nak bawa anak2 staycation mandi2 swimming pool
marissa asyik tanya kita nak gi hotel mana ni papa
kenapa tak sampai2 huhu
so kami sepakat balik rumah dulu la 
patah balik dari Desaru ke Pasir Gudang
Sampai rumah masa tu dah petang
aku capai2 pakaian ngan beg 
just in case nak stay mana2 kan
plan nak stay kat legoland
tapi masa tu pegi singgah makan kat Skudai

bincang2 tak habis lagi
dah malam kan
kami ingat nak balik rumah je huhu
sekali tu marissa tanya lagi
kita nak stay hotel mana malam ni?
ica nak swimming
so terus la aku google hotel murah2 kat agoda yang selesa n berpatutan
tu yang nampak Impiana Hotel Senai

menonongla kami check in pukul 9 malam hari tu





Pagi pagi dah kejut anak2 bangun ajak turun sarapan
n nak mandi swimming pool
kami check in malam
so malam tu memang tak berapa nampak view
bangun pagi2 selak langsir
alamaakkkk
view hotel kubur cina daaaa
hotel dah cantik dah huhuhu




Kalau korang tengok betul2 dekat swimming pool u ada kubur cina depan sana tu



Sarapan pagi memang best 
sebab banyak pilihan
Tapi aku hilang selera duk fikir macam mana dorang boleh buat hotel depan kubur cina tu LOL haaha





Bilik selesa maybe sebab hotel baru kot



























Overall service , cafe besar,sarapan banyak pilihan ,bilik hotel bersih , swimming pool ok je
Just view dia je kalau nak santai tak berapa nak best huhuhu
tapi kalau just staycation sekejap2 ok je

Salam Sayang,
Sulinda


No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014