Disclaimer

:: Declaration of images are the intellectual or personal property, image usage is strictly prohibited without the written consent the blog owner, Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image::

sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali

Thursday, October 30, 2014

Perkahwinan adik saya

Teks: Sulinda Sulihan
Assalamualaikum…
Hari ini punya cerita takde la best sangat.Tapi saya Cuma nak kongsikan sikit tentang majlis perkahwinan adik saya yang berlangsung pada 03/May/2014 hari sabtu lepas.
Tak banyak pun nak diceritakan.Cuma yang saya rasa bangga dan bersyukur sangat sebab majlis jamuan sempena pernikahan adik saya diadakan dirumah saya dan suami sendiri.Disamping itu jugak kami ada menjemput imam dan Jemaah masjid untuk bacaan doa kesyukuran dan selamat.
Majlis ini memang sangat sederhana,malah jemputan Cuma 300 orang sahaja terdiri daripada keluarga,saudara mara,jiran-jiran dan kenalan dekat.Minta maaf pada yang tak dijemput kerana resepsi di tempat lelaki akan kami jemput insya Allah…kami akan campurkan jemputan lelaki dan pihak perempuan.Majlis nya akan diadakan di KL.Kami memang  berhasrat untuk mengadakan majlis yang serba sederhana sahaja bagi mendahulukan yang wajib dahulu.Masa perkahwinan saya sendiri dan adik saya wani memang ramai jemputan kami..Jadi kali ni kami buat secara sederhana sahaja memandangkan kami akan combine jemputan pihak lelaki dan perempuan masa majlis resepsi nanti.

Sejujurnya saya rasa sangat gembira dan bersyukur dengan pengurusan majlis ini yang  meriah  dengan kehadiran saudara mara jauh dan dekat malah majlis berjalan dengan sangat santai dan kami tak terasa kepenatan kerana kami  sekeluarga saling bantu membantu .Terima Kasih…syukur pada Allah kerana memudahkan majlis yang serba sederhana dan banyak kekurangan ini.Semoga kami semua dapat barakah daripada Nya.Amin.

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014