Disclaimer

:: Declaration of images are the intellectual or personal property, image usage is strictly prohibited without the written consent the blog owner, Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image::

sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali

Monday, November 12, 2018

Ujian saringan darjah 1/ 2019


Assalammualaikum 

Hai readers

Harap belum terlambat aku nak share pasal marissa punya Ujian Saringan Darjah 1/2019 
Saja nak share untuk panduan anak2 lain nanti kan
Sekolah marissa buat Ujian Saringan awal dalam bulan 10/2018
sebab aku tanya member2 rata2 sekolah anak dorang belum lagi buat ujian saringan
so ok la aku dah lega dah
kalau tak asyik suruh baca buku,buat latihan
yela selagi tak ujian saringan tu risau manjang la

Tapi apa pun sehari sebelum Ujian tu aku just nak marissa enjoy je
Tak nak stress macam nak ambil SPM
sebab dah berbulan dia usaha untuk baca,buat latihan n so on
apa pun aku nak marissa happy pegi sekolah


Sampai-sampai je sekolah masa tu daftar cikgu terus bawa marissa masuk kelas untuk ujian
Papa dia cakap baru nak bagi kata-kata semangat huhu
tahu2 cikgu dah bawa masuk kelas
tapi aku sebagai ummi sempat lah cakap "marissa you can do it sayang"
Just have fun

Sementara menunggu anak2 masing2 habis ujian tu
kami ibu bapa diberi taklimat sekejap
Dalam kepala aku
macam mana lah marissa ni
Tapi tak nak la tunjuk sangat
Kemudian bila cikgu umumkn kelas marissa dah habis ujian
dah boleh ambil anak2 masing2
anak2 masing2 duduk beratur macam tak nak balik lagi
dah jumpa kengkawan tadika masing2 kan
seronok la dorang










Sekejap nya anak aku dah nak masuk darjah 1
OMG!! Ya Allah mudahlah urusan anak2 ku
Lindungilah mereka , kurniakan kejayaan pada mereka Dunia Akhirat
Aamiin 


Salam Sayang
Sulinda

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014