Disclaimer

:: Declaration of images are the intellectual or personal property, image usage is strictly prohibited without the written consent the blog owner, Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image::

sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali

Wednesday, February 7, 2018

TAKAFUL IKHLAS MEDICAL CARD

Antara penyebab penyakit senang hinggap pada badan manusia adalah gaya hidup yang tidak aktif. Cara hidup yang menggunakan segala macam alat elektronik dan gajet memang nampak canggih, tetapi kesan daripada kecanggihan itu agak buruk. Apabila peralatan semakin canggih, manusia semakin kurang bergerak dan menjadi malas. Tabiat buruk ini menyebabkan banyak penyakit berbahaya yang dulunya jarang-jarang kedengaran semakin menjadi kebiasaan. Antara penyakit yang sudah sinonim dengan orang Malaysia adalah penyakit 3 serangkai paling popular iaitu kencing manis, darah tinggi dan lemah jantung.

Risiko Ada Di Mana-Mana Sedar Mahupun Tidak

Selain itu, dengan bilangan kenderaan yang semakin hari semakin meningkat di atas jalan raya, semakin tinggilah risiko untuk kita terlibat dalam kemalangan. Walaupun kita sudah berusaha bersungguh-sungguh untuk memandu kereta dengan berhemah, sikap berhati-hati ini tidak dapat menjamin keselamatan kita di atas jalan raya yang dikongsi dengan orang ramai. Mungkin di saat kita berwaspada, ada pemandu lain yang mementing diri sendiri sehingga meletakkan kita dalam bahaya.
menjadi masalah besar apabila kita mula mendapat masalah kesihatan adalah kos rawatan yang sangat tinggi. Apabila masalah ini mula timbul, tiada apa-apa lagi yang boleh kita lakukan. Jadi, baiklah kita mulakan persiapan dari sekarang ketika masih sihat dengan menjadi pemegang Medical Card.

MEDIPLAN, Harga Medical Card Terbaik Yang Sangat Berpatutan

Kad IKHLASlink  MEDIPLAN merupakan produk istimewa dari Takaful Ikhlas. Mediplan adalah sebuah pelan yang menawarkan medical card untuk membantu meringankan beban kewangan semua ahlinya.
Harga Medical Card Terkini Takaful Ikhlas
IKHLASlink MEDIPLAN Secure Takaful Rider adalah rider kemasukan hospital dan pembedahan (hospitalisation & surgical) yang boleh dipakejkan dengan pelan takaful sedia ada yang mana sumbangan takaful adalah berkala. Kad MEDIPLAN yang istimewa ini membolehkan pemegang kad mendapat perlindungan yang lengkap untuk rawatan perubatan tanpa had tahunan. Yang paling best, ia diberikan dengan harga permulaan dan bulanan yang cukup murah dan pastinya mampu dibayar oleh semua orang.
Untuk pelan kesihatan MEDIPLAN, Takaful Ikhlas memang memfokuskan pelan perlindungan kesihatan yang mampu milik supaya semua lapisan masyarakat akan mendapat perlindungan yang sewajarnya pada waktu-waktu yang diperlukan. Walaupun dibayar dengan harga rendah, peserta MEDIPLAN TAKAFUL IKHLAS tetap akan mendapat keistimewaan dan kelebihan yang banyak setaraf dengan medical card lain yang lebih mahal. Barulah berbaloi pembayaran setiap bulan.

5 Sebab Untuk Anda Memiliki Kad MEDIPLAN Hari Ini !

Sebab Harga Medical Card Terkini Murah
Jom kita tengok kelebihan-kelebihan yang akan didapati oleh pemegang medical card MEDIPLAN.
  1.  Manfaat kemasukan ke hospital dan penjagaan pembedahan
  2.  Manfaat kematian atau TPD
  3.  Perlindungan untuk 36 jenis penyakit kritikal
  4.  Pengecualian sumbangan
  5.  Perlindungan sehingga berumur 100 tahun
5 manfaat inilah alasan tepat kenapa MEDIPLAN adalah pilihan medical card terbaik. Dengan hanya RM150 sebulan, kita akan dilindungi daripada segi rawatan dan penjagaan kesihatan dan pada masa yang sama mendapat banyak kelebihan lain.

Keistimewaan MEDIPLAN Pada Harga Medical Card Hanya Dari RM150/Sebulan

Keistimewaan Harga Medical Card Terkini
Terdapat banyak kelebihan MEDIPLAN untuk semua peserta. Antaranya adalah:
  • HAD Seumur Hidup yang TINGGI iaitu RM850,000
  • TIADA HAD TAHUNAN keseluruhan
  • TIADA HAD TAHUNAN bagi rawatan pesakit luar DIALISIS
  • TIADA HAD TAHUNAN bagi rawatan pesakit luar KANSER
  • 10% KENAIKAN Had Bilik jika tiada tuntutan selama 3 tahun
  • TEMPOH Matang sehingga 100 tahun
  • KADAR Sumbangan caruman yang mampu bayar
Semua kelebihan di atas jarang-jarang ada dalam pelan medical card yang lain. Inilah sebab kenapa MEDIPLAN menjadi pelan terbaik untuk perlindungan kesihatan kita. Yang penting, MEDIPLAN adalah pelan perlindungan kesihatan yang sangat berbaloi dengan harganya.
Hubungi sekarang, untuk mendapatkan penerangan dan perundingan percuma bagaimana MEDIPLAN boleh membantu anda menyelesaikan masalah kos rawatan di hospital.  Perunding Takaful Ikhlas Sulinda Sulihan  sentiasa bersedia untuk membantu anda
Whatsapp : 019-7296063 untuk konsultasi


No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014