Disclaimer

:: Declaration of images are the intellectual or personal property, image usage is strictly prohibited without the written consent the blog owner, Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image::

sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali

Friday, May 23, 2014

My 30th birthday

Assallammualaikum w.b.t.
 
Teks:Sulinda Sulihan
 
Syukur alhamdullilah saya masih dapat bernafas lagi di bumi Allah ini.
21/May/2014 genap umur saya menginjak ke era 30 an.
30 tahun saya dapat bernafas di bumi Allah ini.
Ucapan terima kasih saya ingin tujukan pada Ibu yang melahirkan saya 30 tahun yang lalu.
Kali ini,pada tahun ini saya rasa sangat bahagia dan gembira dapat sambut harijadi saya bersama suami dan marissa(anak)
Mereka lah kekuatan saya.selain dari ibu dan ayah.
Mereka adalah masa hadapan,nadi,kebahagiaan,amanah dan harapan saya.
Syukur Allah memberi saya menikmati rasa bahagia ini,rezeki yang tak pernah saya mimpikan.
Walaupun saya ini hamba yang selalu alpa...
Ok lah,berbalik pada sambutan harijadi saya.
Sebenarnya saya rasa dah cukup dewasa nak sambut birthday ni.
Tapi suami saya sejak bertunang memang dia akan buat saya happy dengan beli kek dan belikan hadiah
Saya rasa dihargai,ya itu lah yang saya rasa.lain orang lain pula cara mereka kan.
Tahun lepas suami saya bagi hadiah Samsung note 2.Gembira nya bukan kepalang.
Tahun ni suami saya nak belikan handbag coach atau MK.Tapi saya request nak cermin mata baru yang ada transition.
Waa permintaan gitu...hehe
Harijadi saya jatuh pada hari bekerja,jadi kami rancang nak sambut hujung minggu saja
Tapi masa harijadi saya tu suami saya balik awal dan ajak keluar makan malam.Lepas solat maghrib kami bersiap untuk keluar...Suami singgah jusco nak ambil duit.diam2 dia nak beli kan kek kat secret recipi.tapi dia cakap tak jadi sebab takde yang sedap.saya cakap sebelah secret recipi kan ada baskin robbin...Suami saya ajak pergi baskin robbin pastu suruh pilih yang mana suka...mahal betul la kek nye...kecik gitu je RM96.Tapi suami suruh beli je...

Bawa la kek tu ke restoran, tapi kami tak sempat makan pun.sebab marissa da tak reti diam...makan kat rumah je..balik cepat-cepat nak makan kek.takut da cair..syukurla buka kotak kek masih elok lagi..anyway, happy sangat..walaupun suami saya takde la jenis yang romantik..bila dia buat camni..saya terharu sangat..terima kasih Allah, ibu, ayah,suami dan anak tersayang..(^_^)

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014