Disclaimer

:: Declaration of images are the intellectual or personal property, image usage is strictly prohibited without the written consent the blog owner, Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image::

sebarang penggunaan gambar atau entry peribadi di dalam blog ini tanpa keizinan untuk tujuan peiklanan atau jualan adalah dilarang sama sekali

Monday, November 12, 2018

GUA KELAM PERLIS

Assalammualaikum

Lama dah peram entry ke Gua Kelam ni 
Masa ni aku pergi dengan family kebetulan lama sikit kat kampung
tak tahu nak buat apa
selalu balik kampung kejap je memang tak dan la nak pi mana2
So cuti ritu aku ajak lah anak beranak ngan alesya sepupu anak2 n mak su dorang pi gua kelam
sesaje menikmati keindahan semulajadi 
Selalu jalan2 ke mall je kan
haa kali ni bawak anak2 masuk gua..mandi sungai
cuma aku je teringin nak terjun tapi malas nak pergi tukar baju huhu
so anak2 ngan pak nya je mandi sungai gua kelam tu


















Sekejap je masuk gua kelam tu
dalam 20 minit camtu je dalam gua tu
Sejuk nyaman je dalam gua tu 
pastu boleh patah balik atau nak ke tempat lain 
syok je aku tengok mandi sungai tu 
tapi dah tua2 rasa macam segan pulak nak terjun sungai huhu
Ok next cuti nanti kita explore tempat lain ye kat Perlis ..Daaaa (^_^)

Salam Sayang 
Sulinda



No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014